JAMUAN PERPISAHAN KPL 92798 MOHD NASIR BIN HUSIN

JAMUAN PERPISAHAN KPL 92798 MOHD NASIR BIN HUSIN

Istana Negara , 30 Ogos 2016 – Jamuan perpisahan buat Kpl Mohd Nasir Bin Husin bertempat di ruang pejabat Pengiring Bermotosikal / Pemandu Pengiring Polis Diraja Malaysia Istana Negara.Majlis perpisahan ini dihadiri oleh Supt Mohamad Fakhrudin Bin Abdul Hamid . ASP Amat Nazirin Bin Ismail.Turut serta P/DSP Mohd Azani Bin Omar serta ketua-ketua Cawangan / Penyelia dan Pegawai Rendah Polis dari setiap bahagian.

Kpl Mohd Nasir Bin Husin telah bertugas di Istana Negara selama 27 tahun (25/4/1989) sebagai Kpl Pengiring Bermotosikal yang mengiringi SPB YDP Agong . Sebelum bertugas di Istana Negara beliau bertugas di Cawangan Trafik Jalan Bandar Kuala Lumpur tahun 1982 selama 7 tahun.



Antara intipati ucapan perpisahan dari beliau…35 tahun 9 bulan dalam Pasukan Polis penuh dengan suka dan duka, namun dengan kerjasama semua peringkat pegawai dan anggota yang telah membantu beliau memikul tugas yang berat dengan jayanya. Beliau begitu pilu untuk meninggalkan rakan-rakan sekerja. Titisan air mata mengiringi ucapannya semasa majlis tersebut.

Akhir kata, Kpl Mohd Nasir memohon maaf jika ada yang tersilap mahupun terkasar bahasa kerana sesungguhnya manusia tidak dapat lari dari kesilapan.
Selamat Bersara Kpl Mohd Nasir Bin Husin…

Post a Comment